beby, mummy and daddy's world...

By: ummu aiman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]
Sunday, 14-Sep-2008 13:56 Email | Share | | Bookmark
Sakit MATA!!

beby...
yg..
kene..
View all 12 photos...
mula2 beby yg sakit mata...
start mase 28/8 aritu...
pastu trus aku cuti sbb jaga dia seminggu...
tau2 lps tu aku lak kene...
smp la nih tak elok2 lagik...
skang nih laki aku da kene...
adik aku pun da kene...
hhmmm...
penangan sakit mata...
sebbaik kene b4 raye...
kalo tak tak raye la aku jwbnye...


Sunday, 14-Sep-2008 13:20 Email | Share | | Bookmark
Makan2 besday babah

marinated prawns
grilling 'em..
 
View all 11 photos...
besday babah patutnye esok 15 september..
tp buat mkn2 arini sbb arini ari ahad..

to babah...
Happy Birthday!
we love u so very much..
moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..
thank you for everything!!


Sunday, 7-Sep-2008 13:31 Email | Share | | Bookmark
Jalan2 @ Pavillion..

getting ready to go...
kt umah nenek @ ampang
HP gimik..
View all 15 photos...
saje jln2 kat pavillion mase nih...
bkn nak buke pose kt situ pun...
sbb lps tu balik buke pose kt umah je pun...
gamba nih gimik HP..
ade ke patut beby takut nak diri situ amik gamba...



Saturday, 6-Sep-2008 14:24 Email | Share | | Bookmark
AQUARIA @ KLCC

 
 
 
View all 36 photos...
went to aquaria for the first time...
ade ke patut br brap emeter masuk beby da takut...
da ajak balik...
gile ape...
mahal woo aku baya...
RM 28 per adult...
sebbaik beby free takyah baya sbb under 3 yrs old...
paksa gak beby jln...
kami purposely gi tgh ari sabtu sbb timing nak tiger shark feeding pukul 3...
dpt la tgk tp tak sempat nak tgk shark mkn...
sbb shark tanak gi kt dpn cermin aquarium tu...
beby pun da tantrum2 nak balik da mase tu...





Saturday, 30-Aug-2008 08:21 Email | Share | | Bookmark
Kamarku..

meja yg semak...
 
bilik yg semak...
View all 5 photos...
dah takde keje sgt...
nih pun boleh amik gamba gak...
saje buat kenangan...
nnt kot da tukar kt tempat lain ade la jugak few pieces of memories bilik aku kt JHEOA...


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net